Fri frakt over 800 krFordeler ved å handle hos Sinful.no
 

Returer og reklamasjoner

Hvis du har spørsmål angående returer eller reklamasjoner, kan du kontakte vår kundeservice.

Vi sender alltid en melding via e-post, når vi har mottatt din returforsendelse. I denne e-posten vil vi informere deg om hvordan returprosessen foregår videre.

Returvarer

Vi tilbyr alle våre kunder 365 dagers angrerett fra den dato bestillingen ble mottatt. (Gjelder bytte til annet produkt, eller pengene tilbake).

Angreretten gjelder kun når produktene returneres i vesentlig samme stand og mengde som når du mottok varen. For produkter til intim bruk, vil din angrerett bortfalle når emballasjen brytes, av hygieniske årsaker.

For øvrige varer, kan du ta produktene ut av emballasjen, såfremt de returneres i vesentlig samme stand og mengde.

Din angrerett bortfaller også, dersom produktet har blitt brukt på en måte hvor det er åpenbart at produktets salgsverdi har blitt vesentlig redusert.

Returskjema - Vennligst fyll ut og vedlegg i din returforsendelse

Adresse for vareretur:

MCompany ApS
v/ Postens Godssenter
Alfasetveien 24
0024 OSLO

Du kan også returnere varen til oss ved å nekte mottakelse av varen. Bring returnerer deretter ordren automatisk til Sinful.no uten utgifter for deg som kunde.

Vi gjør oppmerksom på at vi ikke tar imot pakker sendt med postoppkrav. Så snart vi mottar din forsendelse, og konstaterer at kravene for retur har blitt oppfylt, refunderer vi kjøpesummen til ditt betalingskort eller evt. din bankkonto.

Din eneste kostnad ved retur av varen, er porto for forsendelsen. Ta vare på din transportkvittering, samt et eventuelt sporingsnummer, som dokumentasjon på at du har sendt varen i retur.

Reklamasjonsrett

I henhold til forbrukerkjøpsloven, har du 2 års reklamasjonsrett på forbrukerkjøp. Reklamasjonsretten gjelder for skader ved produktet ved kjøpstidspunktet, eller feil og mangler som oppstår ved normal bruk. Du kan ikke påberope deg reklamasjonsrett dersom varen er ødelagt eller skadet som følge av uaktsomhet, manglende vedlikehold, vold eller uautoriserte inngrep. Kontakt oss hvis du er usikker på om varen skal returneres i original emballasje. Vanligvis er det kun nødvendig å returnere din defekte vare pakket i en egnet transportemballasje.

Din reklamasjon må meldes til oss innen rimelig tid etter at du oppdaget skaden / mangelen. Sinful betaler returporto innenfor rimelige grenser. Hvis du ønsker å bytte til et annet produkt av samme verdi, vil vi betale retur, men hvis du heller vil ha pengene tilbake, bærer du selv returkostnadene.

Før du returnerer varen, ber vi deg kontakte oss på telefon 21 98 88 81, eller via e-post på service@sinful.no. Vær oppmerksom på at vi ikke aksepterer forsendelser sendt som postoppkrav. 

Vi tilbakebetaler kjøpesummen over ditt bankkort, men i enkelte tilfeller bruker vi bankoverførsel. Har du eksempelvis fått nytt bankkort eller skiftet bank, kan vi ikke tilbakeføre pengene til ditt betalingskort, og vi vil trenge din bankinformasjon før vi kan returnere pengene.

Feil ved bestillingen

Dersom du skulle motta en ufullstendig forsendelse eller en feil vare, vennligst kontakt vår kundeservice, så vil vi løse problemet så hurtig som mulig.